فروش ویژه تابستانه انواع توری پنجره

فروش ویژه تابستانه انواع توری پنجره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش ویژه تابستانه انواع توری پنجره

یک شنبه 31 ارديبهشت 1396
12:21
توری پنجره دوجداره

فروش ویژه تابستانه انواع توریهای پلیسه و رولینگ در انواع رنگ با اندازه گیری رایگان. ساخت و تحویل 3روزه و نصب طی 1روزبصورت رایگان انجام میگردد.توری ضد حشرات قابل نصب بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. یکی ازمهم ترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره، به استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد که به همین دلیل در شرکت پنجره ماندگار همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگر ملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده و افزون بر این ها تلاش و نظارت دقیقی بر فرایند تولید و نصب توری ها صورت می گیرد تا کمترین خطا رخ ندهد و اطمینان مشتریان به این شرکت نشان از کیفیت محصولات و خدمات دارد.
توری ها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ (Rolling) عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.
توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند.
توری های لولایی مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند.
توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد . توری های رولینگ دارای سه نوع می باشند.
توری های رولینگ در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند که بدنه آن ها از جنس آلومینیوم می باشد از ویژگی های توری های پشه بند می توان سبکی و کم حجم بودن آن ها اشاره کرد هم چنین قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف نیز از خصوصیات توری های ساخته شده در گروه پنجره ماندگار می توان نام برد.

 

توری پنجره

مراقبت از توري پنجره دوجداره upvc: هنگام رنگ آميزي و بنايي ساختمان، توري را با پوششي ضخيم کاملا بپوشانيد يا توسط متخصصان،توري را باز کرده و دوباره نصب کنيد. زماني که از توري استفاده نمي کنيد توري را ببنديد. اگر توري به راحتي جا به جا نمي شود اول توري را تميز کرده و دسپس با اسپري، ريل بالا و پايين را روغن کاري کنيد. از وارد کردن ضربه به قاب و توري جلوگيري کنيد.
از دیگر خدمات شرکت:
تعویض پنجره های قدیمی آهنی ، آلومینیومی و چوبی با پنجره های دوجداره upvc بدون تخریب و نصب یک روزه .
تعمیر ، سرویس و رگلاژ جهت بهتر باز و بسته شدن درب و پنجره و کیپ شدن بهتر و در نتیجه باعث جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به داخل منزل یا محل کار میشود.
درزگیری و آب بندی جهت جلوگیری از نفوذ گردو خاک و آب.
تعویض و تامین قطعات شکسته ، کهنه ، ضعیف و ناکارامد « دستگیره و یراق الات المانی ، ایتالیایی و ترک » زاماک ، لولاهای ثابت و متحرک ، کاور لولا ، اسپانیولت ، زهوار ، لاستیک اسپیسر « گسکیت » انواع شیشه ، پنل ، قفل درب ، بازشو درب ، بازشو پنجره و ....
خدمات تغییر جهت بازشو ، تعویض قسمت بازشو با قسمت ثابت ، تبدیل بازشوی تک جهته به دو جهته و برعکس ، تبدیل هر دو یراق به حالت فولکس واگنی .
تامین و نصب هرگونه پروفیل یو پی وی سی . قیمت مناسب ، کیفیت بالا و تعهدات پس از فروش است که مارا متمایزاز دیگر شرکت ها میکند.